DODACIE PODMIENKY (SK)

ŠTANDARDNÉ DODACIE PODMIENKY

Tovar z objednávok sa snažíme starostlivo pripraviť a odoslať čo najskôr, expedujeme však najneskôr do 72 hodín (3 pracovných dní) od zadania objednávky cez náš internetový obchod, resp. do 72 hodín (3 pracovných dní) odo dňa pripísanía platby za objednávku pri zvolení spôsobu platby prevodom.

Produkty zasielame na adresy na Slovensku a v Českej republike kuriérskou službou GLS.

Vaša objednávka k Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby GLS

  •  tovar je štandardne doručený do 2 pracovných dní odo dňa expedície (zvyčajná dodacia lehota)
  • v deň expedície zásielky Vám bude na Vami zadaný email doručená informácia z nášho eshopu o odoslaní balíka
  • číslo zásielky pre sledovanie jej pohybu nájdete pri danej objednávke vo Vašom zákazníckom účte v sekcii História objednávok (neregistrovaní užívatelia po kliknutí na link v mailovom potvrdení objednávky v sekcii “Sledovanie objednávok”), následne si na stránkach GLS pre sledovanie zásielok môžete overiť, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza, príp. Vám túto informáciu poskytneme na požiadanie
  • objednávku zaslanú kuriérskou službou GLS je potrebné uhradiť pred odoslaním bankovým prevodom alebo online platobnou kartou (možnosť úhrady si vyberiete v poslednom kroku zadávania Vašej objednávky)

Cenník poštovného a balného pre Slovenskú republiku:

Spôsob doručeniaCena
Doručenie kuriérskou službou GLS (platba vopred / online platobnou kartou)4,99 €
Pri objednávke nad 59,90 €ZADARMO

 

Cenník poštovného a balného pre Českú republiku:

Spôsob doručenia Cena
Doručenie kuriérskou službou GLS (platba vopred / online platobnou kartou)7,99 €
Pri objednávke nad 99,90 €ZADARMO

 

Informácie o možnostiach platby nájdete tu.

Upozornenie: Prosíme, skontrolujte si stav zásielky pri preberaní objednávky, predovšetkým či nie je balíček akýmkoľvek spôsobom porušený, prípadne opravovaný. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a kuriérskou službou GLS. Na neskoršie reklamácie žiaľ nemôžeme brať ohľad.

V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že je jej obsah poškodený, kontaktujte nás telefonicky na telefónnom čísle 00421 903 848 365 alebo mailom na info@mojasofia.sk. Reklamáciu poškodenej zásielky je možné uplatniť aj spätne, avšak najneskôr do 24 hodín.

DODACÍ PODMÍNKY (CZ)

ŠTANDARDNÉ DODACIE PODMIENKY

Tovar z objednávok sa snažíme starostlivo pripraviť a odoslať čo najskôr, expedujeme však najneskôr do 72 hodín (3 pracovných dní) od zadania objednávky cez náš internetový obchod, resp. do 72 hodín (3 pracovných dní ) odo dňa pripísanía platby za objednávku pri zvolení spôsobu platby prevodom.

 

Produkty zasielame na adresy v Českej republike kuriérskou službou GLS.

Vaša objednávka k Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby GLS

  •  tovar je štandardne doručený do 2 pracovných dní odo dňa expedície (zvyčajná dodacia lehota)
  • v deň expedície zásielky Vám bude na Vami zadaný email doručená informácia z nášho eshopu o odoslaní balíka
  • číslo zásielky pre sledovanie jej pohybu nájdete pri danej objednávke vo Vašom zákazníckom účte v sekcii História objednávok (neregistrovaní užívatelia po kliknutí na link v mailovom potvrdení objednávky v sekcii “Sledovanie objednávok”), následne si na stránkach GLS pre sledovanie zásielok môžete overiť, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza, príp. Vám túto informáciu poskytneme na požiadanie
  • objednávku zaslanú kuriérskou službou GLS je potrebné uhradiť pred odoslaním bankovým prevodom alebo online platobnou kartou (možnosť úhrady si vyberiete v poslednom kroku zadávania Vašej objednávky)

V prípade platby prevodom závisí dodacia lehota predovšetkým odo dňa pripísania Vašej platby na náš účet a následnej expedície.
Doba expedície, ako aj následná dodacia lehota, môžu byť predĺžené, napr. v čase výpredajov, špeciálnych kampaní, sviatkov a pod.

Cenník poštovného a balného pre Českú republiku:

Spôsob doručeniaCena
Doručenie kuriérskou službou GLS (platba vopred)199,75 Kč
Pri objednávke nad 2498 KčZDARMA

 

Cenník poštovného a balného pre Slovenskú republiku:

Spôsob doručeniaCena
Doručenie kuriérskou službou GLS (platba vopred)124,75 Kč
Pri objednávke nad 1498 KčZDARMA

 

Informácie o možnostiach platby nájdete tu.

Upozornenie: Prosíme, skontrolujte si stav zásielky pri preberaní objednávky, predovšetkým či nie je balíček akýmkoľvek spôsobom porušený, prípadne opravovaný. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a kuriérskou službou GLS. Na neskoršie reklamácie žiaľ nemôžeme brať ohľad.

V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že je jej obsah poškodený, kontaktujte nás telefonicky na telefónnom čísle 00421 903 848 365 alebo mailom na info@mojesofie.cz. Reklamáciu poškodenej zásielky je možné uplatniť aj spätne, avšak najneskôr do 24 hodín.

Vyberte si menu

Hľadať na webe