DODACIE PODMIENKY (SK)
ŠTANDARDNÉ DODACIE PODMIENKY
Tovar z objednávok sa snažíme starostlivo pripraviť a odoslať čo najskôr, expedujeme však najneskôr do 72 hodín (3 pracovných dní) od zadania objednávky cez náš internetový obchod, resp. do 72 hodín (3 pracovných dní ) odo dňa pripísanía platby za objednávku pri zvolení spôsobu platby prevodom.
Produkty zasielame na adresy na Slovensku a v Českej republike kuriérskou službou GLS.
Vaša objednávka k Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby GLS nasledovne:
tovar bude doručený do 1 – 2 pracovných dní odo dňa expedície
v deň expedície zásielky Vám bude na Vami zadaný email doručená informácia z nášho eshopu o odoslaní balíka
číslo zásielky pre sledovanie jej pohybu nájdete pri danej objednávke vo Vašom zákazníckom účte v sekcii História objednávok (neregistrovaní užívatelia po kliknutí na link v mailovom potvrdení objednávky v sekcii “Sledovanie objednávok”), následne si na stránkach kuriérskej spoločnosti GLS pre sledovanie zásielok môžete overiť, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza, príp. Vám túto informáciu poskytneme na požiadanie
objednávku zasielanú kuriérskou službou GLS môžete uhradiť platobnou kartou online alebo bankovým prevodom (možnosť úhrady si vyberiete v poslednom kroku zadávania Vašej objednávky)
Cenník poštovného a balného pre Slovenskú republiku:
Spôsob doručenia | Cena |
Doručenie kuriérskou službou GLS (platba vopred / online platobnou kartou) | 4,99 € |
Pri objednávke nad 59,90 € | ZADARMO |
Cenník poštovného a balného pre Českú republiku:
Spôsob doručenia | Cena |
Doručenie kuriérskou službou GLS (platba vopred / online platobnou kartou) | 7,96 € |
Pri objednávke nad 69,90 € | ZADARMO |
Informácie o možnostiach platby nájdete tu.
Upozornenie: Prosíme, skontrolujte si stav zásielky pri preberaní objednávky, predovšetkým či nie je balíček akýmkoľvek spôsobom porušený, prípadne opravovaný. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.
Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a kuriérskou službou GLS. Na neskoršie reklamácie žiaľ nemôžeme brať ohľad.
V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že je jej obsah poškodený, kontaktujte nás telefonicky na telefónnom čísle 00421 903 848 365 alebo mailom na info@mojasofia.sk. Reklamáciu poškodenej zásielky je možné uplatniť aj spätne, avšak najneskôr do 24 hodín.
DODACÍ PODMÍNKY (CZ)
ŠTANDARDNÉ DODACIE PODMIENKY
Tovar z objednávok sa snažíme starostlivo pripraviť a odoslať čo najskôr, expedujeme však najneskôr do 72 hodín (3 pracovných dní) od zadania objednávky cez náš internetový obchod, resp. do 72 hodín (3 pracovných dní ) odo dňa pripísanía platby za objednávku pri zvolení spôsobu platby prevodom.
Produkty zasielame na adresy v Českej republike kuriérskou službou GLS.
Vaša objednávka k Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby GLS
- tovar je štandardne doručený do 2 pracovných dní odo dňa expedície (zvyčajná dodacia lehota)
- v deň expedície zásielky Vám bude na Vami zadaný email doručená informácia z nášho eshopu o odoslaní balíka
- číslo zásielky pre sledovanie jej pohybu nájdete pri danej objednávke vo Vašom zákazníckom účte v sekcii História objednávok (neregistrovaní užívatelia po kliknutí na link v mailovom potvrdení objednávky v sekcii “Sledovanie objednávok”), následne si na stránkach GLS pre sledovanie zásielok môžete overiť, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza, príp. Vám túto informáciu poskytneme na požiadanie
- objednávku zaslanú kuriérskou službou GLS je potrebné uhradiť pred odoslaním bankovým prevodom alebo online platobnou kartou (možnosť úhrady si vyberiete v poslednom kroku zadávania Vašej objednávky)
V prípade platby prevodom závisí dodacia lehota predovšetkým odo dňa pripísania Vašej platby na náš účet a následnej expedície.
Doba expedície, ako aj následná dodacia lehota, môžu byť predĺžené, napr. v čase výpredajov, špeciálnych kampaní, sviatkov a pod.
Cenník poštovného a balného pre Českú republiku:
Spôsob doručenia | Cena |
Doručenie kuriérskou službou GLS (platba vopred) | 199 Kč |
Pri objednávke nad 2 499 Kč | ZDARMA |
Cenník poštovného a balného pre Slovenskú republiku:
Spôsob doručenia | Cena |
Doručenie kuriérskou službou GLS (platba vopred) | 124,75 Kč |
Pri objednávke nad 2 499 Kč | ZDARMA |
Informácie o možnostiach platby nájdete tu.
Upozornenie: Prosíme, skontrolujte si stav zásielky pri preberaní objednávky, predovšetkým či nie je balíček akýmkoľvek spôsobom porušený, prípadne opravovaný. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.
Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a kuriérskou službou GLS. Na neskoršie reklamácie žiaľ nemôžeme brať ohľad.
V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že je jej obsah poškodený, kontaktujte nás telefonicky na telefónnom čísle 00421 903 848 365 alebo mailom na info@mojesofie.cz. Reklamáciu poškodenej zásielky je možné uplatniť aj spätne, avšak najneskôr do 24 hodín.